Tuesday, October 9, 2012

ku mohon petunjuk

Posted by nurzurida at 3:46 PM
yaAllah, yaAllah, yaAllah...

apakah yg sedang berlaku sekarang
aku buntu memikirkan masa depan
.....
yaAllah, sesungguhnya perancanganMu lah yg terbaik.
aku pasrah
aku berserah padaMu yaAllah..
berikanku kekuatan utk menempuh
perjalanan hidup yg panjang
yg penuh onak duri
yg aku sndiri tiada mengetahui
apa mungkin terjadi di hadapan

aku mohon petunjuk daripadaMu,tuhan.
berikan yg terbaik buat diri ini...
ameen...

0 comments on "ku mohon petunjuk"

Post a Comment

Tuesday, October 9, 2012

ku mohon petunjuk


yaAllah, yaAllah, yaAllah...

apakah yg sedang berlaku sekarang
aku buntu memikirkan masa depan
.....
yaAllah, sesungguhnya perancanganMu lah yg terbaik.
aku pasrah
aku berserah padaMu yaAllah..
berikanku kekuatan utk menempuh
perjalanan hidup yg panjang
yg penuh onak duri
yg aku sndiri tiada mengetahui
apa mungkin terjadi di hadapan

aku mohon petunjuk daripadaMu,tuhan.
berikan yg terbaik buat diri ini...
ameen...

0 lovely notes:

Post a Comment

mynameiszurieda Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting